Politica de retur
Aveți dreptul de a returna produsele comandate în 14 zile de la data cumpărării. Dacă au trecut 15 zile de la achiziția dvs., din păcate, nu vă putem oferi o rambursare sau un schimb. Pentru a fi eligibil pentru un retur, articolul trebuie să fie neutilizat, nedeschis și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.
Articole nereturnabile:
- Carduri / voucher cadou
- Produse digitale / descărcabile
Pentru retur, avem nevoie de o chitanță sau o dovadă de cumpărare.
Rambursări (dacă este cazul)
Odată ce returul dvs. este primit și verificat, vă vom contacta prin e-mail pentru a vă informa despre starea rambursării, dacă aceasta este aprobată sau respinsă (și motivele respingerii, dacă este cazul). Dacă este aprobat, rambursarea dvs. va fi procesată și un credit va fi aplicat automat cardului dvs. de credit sau metodei originale de plată, în termen de 7 zile de la data aprobării.
Rambursări întârziate sau lipsă (dacă este cazul)
Dacă ați fost aprobat pentru o rambursare, dar nu ați primit-o încă, verificați mai întâi contul bancar din nou, poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. va fi procesată.
Uneori, băncile necesită o perioadă de procesare mai mare pentru rambursări.
Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea dvs., vă rugăm să ne contactați la contact@sezoncoffee.ro
Articole reduse (dacă este cazul)
Doar articolele cu preț intreg pot fi rambursate, din păcate, articolele reduse sau la pret special nu pot fi rambursate.
Schimburi (dacă este cazul)
Înlocuim articolele numai dacă sunt defecte sau deteriorate.
Dacă, din orice motiv, trebuie să îl schimbați pentru același articol, trimiteți-ne un e-mail la contact@sezoncoffee.ro După ce ați luat legătura cu noi, puteți trimite articolul la : Sezon Coffee Roasters, Strada Alexandru cel Bun nr 25, Matca - Galati
Livrare
Pentru a returna produsul, vă rugăm să îl expediați la Sezon Coffee Roasters, Strada Alexeandru cel Bun nr 25, Matca - Galati.
Costurile de expediere nu sunt rambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul expedierii de returnare va fi dedus din rambursare.
În funcție de adresa de livrare, timpul poate varia pentru ca produsul dvs. schimbat să vă ajungă.
Formularul nu este obligatoriu, ci reprezintă un model pentru client.
Descarcă forumarul de retur aici.